28. august 2012

Maleprosjekt på gang!

Mannen min kom hjem her om dagen med noe nytt og smart som han hadde funnet - interiørmaling på boks! 
Jeg synes det er så artig når han finner på sånne ting selv, for da blir ting plutselig gjort i en fei, (!) også vet jeg at han synes det er gøy!
Så nå ser det ut som om jeg endelig får mitt 'nye' lysegrå stuebord og mer til! Deilig å få sånne ting gjort før babyen kommer!


Trikset her er å kjøpe riktig 'topp' til boksene, ble jeg fortalt. Da kan man male interiøret veldig jevnt og fint, og det blir ikke den 'tagge'-effekten. Det går mye raskere enn med pensel/rull, også tørker det nesten med en gang.


Se, så flink han er. Deilig med en mann som kan sakene! (Får med litt reklame på bildet også)




Kjøkkenstolene har fått seg et strøk også. Disse er da hvite. Blir spennende å se til slutt!
Så nå foregår foreløpig all blogging og te-drikking på gulvet.


Forresten tusen takk til min snille mann for den fine koppen ♥



2 kommentarer:

  1. Så det blir fint resultat altså?? Har lurt veldig på om det blir bra nok med sånn spray. Er veldig interessert i å høre din erfaring etterhvert. Hvor mange bokser bruker man på et par stoler tro? Det så iallefall flott ut på bildene.

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for kommentar på bloggen min, koselig at du har blitt følger! :) Eucalyptusen lukter godt, men kjenner det kanskje ikke så godt med mindre man kommer ganske nærme :)
    Spraylakking er jo genialt og det ser ut som det ble bra?
    Ha ei fin ny uke! Klem fra Ann Merete.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥